Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМамчак, Б.В.-
dc.contributor.authorMamchak, B.V.-
dc.date.accessioned2024-07-01T08:57:18Z-
dc.date.available2024-07-01T08:57:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7840-
dc.descriptionМамчак Б. Дослідження спілкування як взаємодія педагога та студента: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Богдана Мамчак. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 81 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито особливості спілкування педагога та студента, наскільки воно важливо для двох сторін. Визначено специфіку спілкування у контексті взаємодії «викладач-студент», яка полягає в тому, що викладачі мають будувати ефективну стратегію для кожного курсу з використанням педагогічних прийомів та навчальних комунікаційних практик, моделювання педагогом майбутнього спілкування з аудиторією, організації безпосереднього спілкування з аудиторією, управління спілкуванням у педагогічному процесі, що розвивається, аналізу здійснення системи спілкування Емпірично встановлено, що найбільш значущим у відносинах зі студентами ,на думку викладачів є взаємоповага та зацікавленість студентів. Результати анкетування студентів показують, що студенти цілком адекватно оцінюють викладачів, мотивовані, готові до навчальної діяльності, досить терпляче сприймають авторитарний стиль педагогічної діяльності, але вітають університетське демократичне середовище. Результати анкетування показують, що студенти дуже розраховують на допомогу викладачів у подоланні труднощів, їхню доброзичливість, чуйність. The work reveals the peculiarities of teacher-student communication, how important it is for both parties. The specificity of communication in the context of "teacher-student" interaction is defined, which consists in the fact that teachers must build an effective strategy for each course using pedagogical techniques and educational communication practices, modeling by the teacher of future communication with the audience, organizing direct communication with the audience, managing communication in the developing pedagogical process of analyzing the implementation of the communication system It has been empirically established that the most significant thing in relations with students, according to teachers, is mutual respect and interest of students. The results of the student survey show that the students evaluate the teachers quite adequately, are motivated, ready for educational activities, quite patiently accept the authoritarian style of pedagogical activities, but welcome the university's democratic environment. The results of the survey show that students greatly count on the help of teachers in overcoming difficulties, their kindness, sensitivity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectаудиторіяuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвзаємоповагаuk_UA
dc.subjectpedagogical communicationuk_UA
dc.subjectaudienceuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectmutual respectuk_UA
dc.titleДослідження спілкування як взаємодія педагога та студента: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeThe study of communication as an interaction between a teacher and a student: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mamchak Bogdana.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.