Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк, О.В.-
dc.contributor.authorMartyniuk, O.V.-
dc.date.accessioned2024-07-01T09:45:50Z-
dc.date.available2024-07-01T09:45:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7841-
dc.descriptionМартинюк О. Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Оксана Мартинюк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 49 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкриті впливи різних факторів на процес вибору майбутньої професії учнів старших класів. Визначено, що старшокласники – це юнаки та дівчата, які проходять через пошук власної ідентичності, визначення своїх цілей та цінностей, а також стикаються зі стресом від навчання, відносин з ровесниками і дорослими. Показано, що даний віковий період характеризується переходом від підліткового віку до дорослості. Відбуваються активні зміни як поведінці, так і в психологічно-емоційному стані юнаків та дівчат. Провівши психологічний аналіз результатів методик виявлено, що старшокласники при виборі професії віддають перевагу зовнішніми мотивам, тобто високооплачуваності та прагненню до престижу. Також результати дослідження показали нам, що учні старших класів знаходяться на стадії переходу та змін, вони ще шукають свій професійний напрям, який би відповідав їхнім здібностям та вподобанням. Також нами було визначено шляхи удосконалення профорієнтаційної роботи в школах, що значно полегшить життя учням старших класів. The work reveals the influence of various factors on the process of choosing the future profession of high school students. It was determined that high school students are young men and women who are searching for their own identity, defining their goals and values, as well as facing stress from studies, relationships with peers and adults. It is shown that this age period is characterized by the transition from adolescence to adulthood. Active changes are taking place both in the behavior and in the psychological and emotional state of young men and women. After conducting a psychological analysis of the results of the methods, it was found that high school students, when choosing a profession, prefer external motives, that is, high pay and the desire for prestige. Also, the results of the study showed us that high school students are at the stage of transition and change, they are still looking for their professional direction, which would correspond to their abilities and preferences. We also identified ways to improve career guidance work in schools, which will make life easier for high school students.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.subjectпрофесіяuk_UA
dc.subjecthigh school studentsuk_UA
dc.subjectprofessional self-determinationuk_UA
dc.subjectcareer guidanceuk_UA
dc.subjectpsychological featuresuk_UA
dc.subjectprofessionuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості професійного самовизначення старшокласників: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological features of professional self-determination of high school students: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартинюк_кваліфікаційна робота.pdf944,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.