Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8294
Назва: Менеджмент в умовах інновацій внаслідок застосування технологій на базі штучного інтелекту: виклики при переході до індустрії 5.0
Інші назви: Management in the context of innovation due to the application of artificial intelligence technologies: challenges in transitioning to industry 5.0
Автори: Леськів, Г.З.
Leskiv, H.Z.
ORCID ID: 0000-0002-4900-9466
Левків, Г.Я.
Levkiv, H.Ya.
ORCID ID: 0000-0002-5909-3390
Ключові слова: менеджмент
інновації
інноваційні технології
штучний інтелект
Індустрія 5.0
підприємства
цифровізація
система управління
безпека
виклики
management
innovation
innovative technologies
artificial intelligence
Industry 5.0
enterprises
digitalization
management system
security
challenges
Дата публікації: 2024
Видавництво: Наукові інновації та передові технології
Серія/номер: ;7
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є характеристика ключових аспектів менеджменту в умовах інновацій внаслідок застосування технологій на базі штучного інтелекту. Доведено, що інтеграція штучного інтелекту в бізнеспроцеси змінює підходи до управління, надаючи менеджерам потужні інструменти для аналізу даних і стратегічного планування. Визначено, що поява технологій, таких як ChatGPT, і зростання глобальних напружень, зокрема через війну в Україні, виявили нові аспекти використання штучного інтелекту, включаючи його роль в кібербезпеці та інформаційних операціях. Це змусило менеджерів усвідомити необхідність більш обережного підходу до розгортання технологій на базі штучного інтелекту, з акцентом на етичні стандарти та комплексні заходи безпеки для запобігання зловживанням. Доведено, що зростаюча взаємодія та залежність від штучного інтелекту також спонукає підприємства до розробки нових інноваційних продуктів та покращення клієнтського сервісу. Ці технології допомагають адаптувати послуги до індивідуальних потреб споживачів, забезпечуючи більшу персоналізацію та підвищення лояльності клієнтів, що є критичним для забезпечення довгострокової конкурентоспроможності на ринку. Встановлено, що стратегічне використання штучного інтелекту надає підприємствам можливості для зміцнення своїх позицій в умовах швидкоплинності ринкових умов, пропонуючи методи оптимізації процесів і посилення інноваційної активності. Врахування цих факторів у менеджменті допомагає організаціям не тільки адаптуватися до змін, а й вести за собою ринок, продовжуючи розвиватися та досягати успіху в мінливому світі. Охарактеризовано основні технології на базі штучного інтелекту в менеджменті. Встановлено, що у сучасному гіпердинамічному зовнішньому середовищі надзвичайно важливо, щоб сучасний менеджмент використовував технології для збереження конкурентоспроможності та ефективності. The purpose of this study is to characterize the key aspects of management in the context of innovations resulting from the application of artificial intelligence technologies. It has been demonstrated that the integration of artificial intelligence into business processes changes management approaches, providing managers with powerful tools for data analysis and strategic planning. It has been identified that the emergence of technologies such as ChatGPT, and the increase in global tensions, particularly due to the war in Ukraine, have revealed new aspects of AI usage, including its role in cybersecurity and information operations. This has compelled managers to recognize the need for a more cautious approach to AI deployment, with an emphasis on ethical standards and comprehensive security measures to prevent misuse. It has been proven that the increasing interaction and dependence on artificial intelligence also encourages enterprises to develop new innovative products and improve customer service. These technologies help tailor services to individual consumer needs, providing greater personalization and enhancing customer loyalty, which is critical for ensuring long-term market competitiveness. It has been established that the strategic use of artificial intelligence provides enterprises with opportunities to strengthen their positions under rapidly changing market conditions, offering methods for process optimization and enhancing innovative activity. Considering these factors in management helps organizations not only adapt to changes but also lead the market, continuing to evolve and succeed in a changing world. The main artificial intelligence-based technologies in management have been characterized. It has been established that in today's hyper-dynamic external environment, it is extremely important for modern management to use technologies to maintain competitiveness and efficiency.
Опис: Леськів Г.З. Менеджмент в умовах інновацій внаслідок застосування технологій на базі штучного інтелекту: виклики при переході до індустрії 5.0 / Леськів Галина Зіновіївна, Левків Галина Ярославівна // Наукові інновації та передові технології. - 2024. - № 7(35). - С. 278-286.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8294
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
леськів.pdf205,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.