Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8714
Назва: | Психологічні характеристики лідерів в академічних групах студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Psychological characteristics of leaders in academic groups of psychology students: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Микитин, Н.Р. Mykytyn, N.R. |
Ключові слова: | лідерство лідерські якості студенти-психологи мотивація досягнення самооцінка комунікативні здібності організаторські здібності ініціативність відповідальність leadership leadership qualities psychology students achievement motivation self-esteem communication skills organizational skills initiative responsibility |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячене вивченню лідерських якостей у студентів-психологів, зокрема виявленню їх взаємозв’язку з іншими важливими психологічними характеристиками, такими як самооцінка, мотивація досягнення, комунікативні та організаторські здібності. Лідерство розглядається як динамічний процес, що формується в результаті взаємодії індивіда з оточенням. У роботі розкривається важливість розвитку лідерських якостей у студентському середовищі для формування ініціативності, самостійності та відповідальності, що сприяє створенню сприятливого клімату для навчання та розвитку. Визначено, що дівчата-студентки демонструють вищі показники розвитку організаційних та комунікативних здібностей, а студенти старших курсів мають більш виражені лідерські якості порівняно з молодшими курсами. Розроблені методичні рекомендації для створення середовища, яке сприятиме розвитку лідерських здібностей. Результати дослідження підкреслюють важливість розвитку таких індивідуальних характеристик, як мотивація досягнення, організаційні здібності, впевненість у собі, рішучість, адекватний рівень самооцінки, незалежність. The research is devoted to the study of leadership qualities in psychology students, in particular, to identify their relationship with other important psychological characteristics, such as self-esteem, achievement motivation, communication and organizational skills. Leadership is viewed as a dynamic process that is formed as a result of an individual's interaction with the environment. The paper reveals the importance of developing leadership qualities in the student environment for the formation of initiative, independence and responsibility, which contributes to the creation of a favorable climate for learning and development. It is determined that female students demonstrate higher rates of development of organizational and communication skills, and senior students have more pronounced leadership qualities compared to junior students. Methodological recommendations have been developed to create an environment that will promote the development of leadership skills. The results of the study emphasize the importance of developing such individual characteristics as achievement motivation, organizational skills, self-confidence, determination, adequate level of self-esteem, independence. |
Опис: | Микитин Н. Психологічні характеристики лідерів в академічних групах студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Назарій Микитин. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 95 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8714 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Микитин.pdf | 2,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.