Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862
Назва: | Формування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Formation of professional self-concept in female cadets during studing: Qualification work for the degree of bachelor |
Автори: | Прокопчук, А.Р. Prokopchuk, A.R. |
Ключові слова: | Я-концепція професійна Я-концепція Я-образ самооцінка професійна самореалізація навчання самопізнання курсантки self-concept professional self-concept self-image self-esteem professional self-realization self-determination self-knowledge female cadets |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Наукова робота присвячена дослідженню особливостей становлення професійної Я-концепції у майбутніх поліцейських, що є важливим аспектом їхньої професійної підготовки та подальшої діяльності. Теоретичний аналіз включає огляд основних підходів до розуміння Я-концепції в психології. Особливу увагу приділено аналізу професійної Я-концепції як складної динамічної структури, що включає когнітивний, афективний та конативний компоненти, а також її ролі у професійному самовизначенні та самореалізації. Емпірична частина роботи зосереджена на дослідженні самооцінки та самоідентифікації дівчат-курсанток на різних етапах навчання. Результати дослідження демонструють динаміку самооцінки протягом навчання, зміни в структурі Я-концепції та особливості професійної ідентифікації у залежності від курсу та академічної успішності. The scientific work is devoted to the study of the features of the formation of professional self-concept in future police officers, which is an important aspect of their professional training and further activities. The theoretical analysis includes a review of the main approaches to understanding the self-concept in psychology. Particular attention is paid to the analysis of the professional self-concept as a complex dynamic structure, which includes cognitive, affective and conative components, as well as its role in professional self-determination and self-realization. The empirical part of the work focuses on the study of self-esteem and self-identification of female cadets at different stages of training. The results of the study demonstrate the dynamics of self-esteem during training, changes in the structure of the self-concept and features of professional identification depending on the course and academic success. |
Опис: | Прокопчук А. Формування професійної Я – концепції у дівчат-курсанток під час навчання: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Анна Прокопчук. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 57 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8862 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Прокопчук А..pdf | 595,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.