Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9042
Назва: Business philosophy during digital transformation in wartime conditions. The case of Ukraine in critical perspective
Інші назви: Філософія бізнесу під час цифрової трансформації в умовах воєнного часу. Випадок України в критичній перспективі
Filosofía empresarial durante la transformación digital en condiciones de guerra. El caso de Ucrania en perspectiva crítica
Автори: Пушак, Я.Я.
Pushak, Ya.Ya.
ORCID ID: 0000-0003-1369-8770
Trushkina, N.
ORCID ID: 0000-0002-6741-7738
Flyak, V.
ORCID ID: 0009-0008-1081-2738
Bezpalko, I.
ORCID ID: 0000-0003-3412-2017
Ключові слова: бізнес у цифрову епоху
філософія бізнесу
критичне мислення
воєнні умови
історія бізнес-ідей в Україні
business in the digital age
business philosophy
critical thinking
war conditions
history of business ideas in Ukraine
negocios en la era digital
filosofía empresarial
pensamiento crítico
condiciones de guerra
historia de las ideas empresariales en Ucrania
Дата публікації: 2025
Видавництво: Clío. Revista de Historia, Ciencias Humanas y Pensamiento Crítico
Серія/номер: ;5/9
Короткий огляд (реферат): Компанії – це не лише організації, що прагнуть прибутку, але й ключовий економічний агент, який у різних контекстах повинен забезпечувати суспільство основними товарами та послугами для задоволення його потреб. У випадку України воєнна ситуація, що триває з лютого 2022 року, ускладнює становище вітчизняних підприємств, оскільки вони тепер повинні адаптуватися до вимог воєнної економіки. Використовуючи метод історії ідей, метою дослідження було описати значення бізнес-філософії під час цифрової трансформації в умовах війни в Україні, що включало вправу на критичне мислення, яка намагалася відповісти на питання: чи існує в Україні загальна бізнес-філософія, яка, окрім особливостей кожного бізнесу, відображає буття та діяльність підприємців у процесі цифрової трансформації та в контексті війни? Отримані результати дозволяють зробити висновок, що жодна філософія не розвивається в ефірному вимірі, ізольованому від діалектичних сил та суперечностей свого часу, тому кожна бізнес-філософія являє собою простір, де сходяться соціальні уявлення певного часу та простору. Companies are not only organizations pursuing profit, but they are also a key economic agent that, in different contexts, must provide society with basic goods and services to satisfy its needs. In the case of Ukraine, the war situation happened since February 2022 makes the situation of domestic enterprises difficult, as they must now adapt to the requirements of a war economy. Using the method of the history of ideas, the aim of the research was to describe the meaning of business philosophy during the digital transformation in conditions of war in Ukraine, which involved a critical thinking exercise that tried to answer the question Is there a general business philosophy in Ukraine that, beyond the particularities of each business, represents the being and doing of entrepreneurs in the process of digital transformation and in the context of war? The obtained results allow concluding that, no philosophy develops in an ethereal dimension, isolated from the dialectical forces and contradictions of its time, therefore, every business philosophy constitutes a space where the social representations of a given time and space converge. Las empresas no solo son organizaciones que persiguen fines de lucro, son un agente económico clave que, en diferentes contextos, deben proporcionar a la sociedad los bienes y servicios básicos para la satisfacción de sus necesidades. En el caso de Ucrania, la situación de la guerra sucedida desde febrero de 2022 dificulta la situación de las empresas nacionales, ya que deben adaptarse ahora a los requerimientos de una economía de guerra. Mediante el método de la historia de las ideas, el objetivo de la investigación fue describir el sentido de la filosofía empresarial durante la transformación digital en condiciones de guerra en Ucrania, lo que implicó un ejercicio de pensamiento crítico que intentó responder a la pregunta ¿Existe una filosofía empresarial general en Ucrania que, más allá de las particularidades de cada negocio, represente el ser y el hacer de los empresarios en el proceso de la transformación digital y en el contexto de la guerra? Los resultados obtenidos permiten concluir que, ninguna filosofía se desarrolla en una dimensión etérea, aislada de las fuerzas y contradicciones dialécticas de su época, por tanto, toda filosofía empresarial se constituye un espacio donde confluyen las representaciones sociales de un tiempo y espacio determinado.
Опис: Pushak Ya. Business philosophy during digital transformation in wartime conditions. The case of Ukraine in critical perspective / Pushak Yaroslav, Trushkina Nataliia, Flyak Vitaliy, Bezpalko Iryna // Clío. Revista de Historia, Ciencias Humanas y Pensamiento Crítico. - 2025. - Año 5. - No. 9. - Pp. 573-598.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/9042
ISSN: 2660-9037
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушак стаття.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.