Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208
Назва: Бар'єри педагогічного спілкування
Інші назви: Pedagogical communication barriers
Автори: Козирєв, М.П.
Kozyriev, M.P.
Ключові слова: педагогічне спілкування
бар’єри педагогічного спілкування
класифікація бар’єрів педагогічного спілкування
pedagogical communication
pedagogical communication barriers
Дата публікації: 2013
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;2
Короткий огляд (реферат): Аналізуються об’єктивні і суб’єктивні чинники виникнення бар’єрів педагогічного спілкування, розкриваються поняття бар’єрів та їх функції, надається характеристика психофізіологічних, інформаційних, оцінних, емоційних й смислових бар’єрів педагогічного спілкування. The article deals with the objective and subjective factors of the pedagogical communication barriers. The concept of the barriers and functions is revealed. The characteristic of the physiological, information, evaluation, emotional and semantic barriers of the pedagogical communication is given.
Опис: Козирєв М.П. Бар'єри педагогічного спілкування / М.П. Козирєв // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2013. - Випуск 2. - С. 136-146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1208
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13kmpbps.pdf767,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.