Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1353
Назва: Довіра як підгрунтя толерантності у психолого-педагогічній взаємодії
Інші назви: Trust as a foundation of tolerance in psychological and educational interaction
Автори: Василець, Н.М.
Vasylets, N.M.
Ключові слова: довіра
толерантність
психолого-педагогічна взаємодія
trust
tolerance
psychological and pedagogical interaction
Дата публікації: 2012
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Психологічна;1
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано взаємозв’язок таких важливих соціальних детермінант, як довіра та толерантність у педагогічній взаємодії, розглянуто їх схожі та відмінні риси. Виявлено умови виникнення довіри до науково-педагогічних працівників, чинники, що впливають на формування довірливих стосунків у педагогічній діяльності. The article analyzes the relationship of such important social determinants as trust and tolerance in pedagogical interaction, considers their similarities and differences. It discovers the terms of confidence in the teaching staff, the factors influencing the formation of trusting relationships in educational activities.
Опис: Василець Н.М. Довіра як підгрунтя толерантності у психолого-педагогічній взаємодії / Н. М. Василець // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 1. - С. 114-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1353
ISSN: 2311-8458
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-2012vnmppv.pdf325,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.