Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1353
Title: Довіра як підгрунтя толерантності у психолого-педагогічній взаємодії
Other Titles: Trust as a foundation of tolerance in psychological and educational interaction
Authors: Василець, Н.М.
Vasylets, N.M.
Keywords: довіра
толерантність
психолого-педагогічна взаємодія
trust
tolerance
psychological and pedagogical interaction
Issue Date: 2012
Publisher: ЛьвДУВС
Series/Report no.: Психологічна;1
Abstract: Проаналізовано взаємозв’язок таких важливих соціальних детермінант, як довіра та толерантність у педагогічній взаємодії, розглянуто їх схожі та відмінні риси. Виявлено умови виникнення довіри до науково-педагогічних працівників, чинники, що впливають на формування довірливих стосунків у педагогічній діяльності. The article analyzes the relationship of such important social determinants as trust and tolerance in pedagogical interaction, considers their similarities and differences. It discovers the terms of confidence in the teaching staff, the factors influencing the formation of trusting relationships in educational activities.
Description: Василець Н.М. Довіра як підгрунтя толерантності у психолого-педагогічній взаємодії / Н. М. Василець // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна. - 2012. - Випуск 1. - С. 114-131.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1353
ISSN: 2311-8458
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2012vnmppv.pdf325,88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.