Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3788
Назва: Новітні підходи до викладання української мови як іноземної студентам ЗВО
Інші назви: Latest approaches to teaching the Ukrainian language as foreign
Автори: Медвідь, Н.В.
Medvid, N.V.
Ключові слова: методика викладання української мови як іноземної
процес навчання
методи навчання
мова
лексика
когнітивно-комунікативний метод навчання
methods of teaching ukrainian as a foreign language
learning process
teaching methods
language
vocabulary
cognitivecommunicative method of teaching
Дата публікації: 2020
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано новітні сучасні методи навчання української мови як іноземної, суть яких полягає у визначенні механізмів адаптації лексичної інформації та способів її засвоєння та збереження. Наголошено на тому, що когнітивний підхід у навчанні зможе зробити комунікативну методику більш динамічною і надасть новий імпульс для поновлення методичної думки. The article analyzes the latest modern methods of teaching Ukrainian as a foreign language, the essence of which is to determine the mechanisms of adaptation of lexical information and ways of learning and storing it. The problem of teaching Ukrainian as a foreign language as a means of communication is especially relevant in modern methods. However, traditional teaching methods in combination with communicative methods do not give significant positive results. Students at the initial stage of the Ukrainian language as a foreign language have an underestimated level of development of auditory differential feeling, which violates the perception of the sound image of words. Some students do not know how to use lexical material when constructing their own statements, do not know how to associate verbal pairs of thematically related words, correctly encode and decode vocabulary material. This leads to the inability to reflect the required number of facts, to express themselves logically and competently, to spontaneously maintain a conversation or to lead a discussion. It is the cognitive approach to learning that will be able to make communicative methods more dynamic and provide a new impetus for the renewal of methodical thought.
Опис: Медвідь Н. Новітні підходи до викладання української мови як іноземної студентам ЗВО / Наталія Медвідь // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей / уклад. І. Ю. Сковронська. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 140 с. - С. 94-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/3788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЕРСТКА - -ЗБІРНИК - 2020-94-99.pdf648,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.