Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4531
Назва: Вплив гендерної ідентичності студентів на поведінку в конфлікті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: The impact of students' gender identity on behavior in conflict: Qualification work for the master's degree
Автори: Льода, В.С.
Loda, V.S.
Ключові слова: гендер
ідентичність
юнацький вік
поведінка
конфлікт
gender
identity
adolescence
behavior
conflict
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню впливу гендерної ідентичності студентів на поведінку їх у конфлікті. Показано, що гендерна ідентичність у своїй основі має внутрішнє відчуття до жіночої та чоловічої статі. Обгрунтовано, що така гендерна ідентичність у дорослої людини обов’язково повинна бути сформована, водночас мати в собі соціальні, психологічні та біологічні особливості. Вона також є схильна до видозмін через спостереження та вибір сфери, яка є базовою у плановій діяльності. Результати досліджуваних юнаків вказують на те, що вони у конфліктних ситуаціях намагаються будь-якою ціною бути першими, мають надмірну принциповість, консерватизм мислення, прагнуть до незалежності, несправедливо оцінюють вчинки і дії інших. Доведено, що маскулінні риси поведінки обумовлюють використання конфронтаційних технік під час розв’язання конфліктів, високий рівень конфліктності; андрогенні риси поведінки сприяють використання співробітництва та компромісу у конфліктних ситуаціях. The qualification work is devoted to the theoretical and empirical study of the influence of students' gender identity on their behavior in conflict. It is shown that gender identity is based on the inner feeling of women and men. It is argued that such a gender identity in an adult must be formed, while having social, psychological and biological characteristics. It is also prone to changes due to the observation and choice of the area that is basic in the planned activities. The results of the studied young people indicate that in conflict situations they try to be the first at all costs, have excessive principledness, conservatism of thought, strive for independence, unfairly evaluate the actions and deeds of others. It has been proven that masculine traits determine the use of confrontational techniques in conflict resolution, a high level of conflict; androgenic behaviors promote the use of cooperation and compromise in conflict situations.
Опис: Льода В. Вплив гендерної ідентичності студентів на поведінку в конфлікті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Володимир Льода. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 75 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4531
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Льода Володимир Степанович. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.