Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4534
Назва: Формування здатності до самопізнання студентської молоді засобами арт-терапії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: Formation of the ability to self-knowledge of student youth through art therapy: Qualification work for the master's degree
Автори: Мельник, Х.І.
Melnyk, Kh.I.
Ключові слова: студентська молодь
самопізнання
арттерапія
саморефлексія
професійне становлення
student youth
self-knowledge
art therapy
self-reflection
professional development
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена опису формування здатності до самопізнання юнаків та дівчат через арт-терапію. Виявлено, що самопізнання є складним і багаторівневим феноменом, який охоплює особистість цілісно у її психічному просторі і часі. Важливість самопізнання постає особливо гостро у студентів, які проходять у своєму житті етап професіоналізації особистості. І знання себе як майбутнього професіонала є важливою умовою подальшої професійної успішності, досягнення соціальних, матеріальних і духовних благ. Для емпіричної перевірки отриманих теоретичних положень автором розроблена та реалізована програма експериментального дослідження особливостей здатності до самопізнання відповідно до структури самопізнання. У роботі використані ряд методик, серед яких «Вербальна самооцінки особистості», «Діагностика рефлексії» (А. В. Карпова), «Тест двадцяти тверджень» (за М. Куном і Т. Мак-Партландом) та спеціально розроблені самозвіти дослідження самооцінки, здатності до рефлексії, самоаналізу і самоспостереження. Qualification work is devoted to the description of the formation of the ability to self-knowledge of young men and women through art therapy. It was found that self-knowledge is a complex and multilevel phenomenon that covers the individual as a whole in his mental space and time. The importance of self-knowledge is especially acute in students who are going through a stage of professionalization of personality in their lives. And knowing yourself as a future professional is an important condition for further professional success, achieving social, material and spiritual benefits. To empirically verify the obtained theoretical positions, the author developed and implemented a program of experimental study of the peculiarities of the ability to self-knowledge in accordance with the structure of self-knowledge. The paper uses a number of techniques, including "Verbal self-esteem", "Diagnosis of reflection" (AV Karpov), "Test of twenty statements" (by M. Kuhn and T. McPartland) and specially developed self-reports of self-esteem, ability to reflect, introspect and self-observe.
Опис: Мельник Х. Формування здатності до самопізнання студентської молоді засобами арт-терапії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Мельник. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4534
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник Христина Ігорівна. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf931,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.