Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4534
Назва: | Формування здатності до самопізнання студентської молоді засобами арт-терапії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Formation of the ability to self-knowledge of student youth through art therapy: Qualification work for the master's degree |
Автори: | Мельник, Х.І. Melnyk, Kh.I. |
Ключові слова: | студентська молодь самопізнання арттерапія саморефлексія професійне становлення student youth self-knowledge art therapy self-reflection professional development |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена опису формування здатності до самопізнання юнаків та дівчат через арт-терапію. Виявлено, що самопізнання є складним і багаторівневим феноменом, який охоплює особистість цілісно у її психічному просторі і часі. Важливість самопізнання постає особливо гостро у студентів, які проходять у своєму житті етап професіоналізації особистості. І знання себе як майбутнього професіонала є важливою умовою подальшої професійної успішності, досягнення соціальних, матеріальних і духовних благ. Для емпіричної перевірки отриманих теоретичних положень автором розроблена та реалізована програма експериментального дослідження особливостей здатності до самопізнання відповідно до структури самопізнання. У роботі використані ряд методик, серед яких «Вербальна самооцінки особистості», «Діагностика рефлексії» (А. В. Карпова), «Тест двадцяти тверджень» (за М. Куном і Т. Мак-Партландом) та спеціально розроблені самозвіти дослідження самооцінки, здатності до рефлексії, самоаналізу і самоспостереження. Qualification work is devoted to the description of the formation of the ability to self-knowledge of young men and women through art therapy. It was found that self-knowledge is a complex and multilevel phenomenon that covers the individual as a whole in his mental space and time. The importance of self-knowledge is especially acute in students who are going through a stage of professionalization of personality in their lives. And knowing yourself as a future professional is an important condition for further professional success, achieving social, material and spiritual benefits. To empirically verify the obtained theoretical positions, the author developed and implemented a program of experimental study of the peculiarities of the ability to self-knowledge in accordance with the structure of self-knowledge. The paper uses a number of techniques, including "Verbal self-esteem", "Diagnosis of reflection" (AV Karpov), "Test of twenty statements" (by M. Kuhn and T. McPartland) and specially developed self-reports of self-esteem, ability to reflect, introspect and self-observe. |
Опис: | Мельник Х. Формування здатності до самопізнання студентської молоді засобами арт-терапії: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Христина Мельник. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 85 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4534 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мельник Христина Ігорівна. Кваліфікаційна робота ІІ-рівень.pdf | 931,19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.