Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯняк, Х.В.-
dc.contributor.authorYaniak, Kh.V.-
dc.date.accessioned2022-06-13T13:29:40Z-
dc.date.available2022-06-13T13:29:40Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656-
dc.descriptionЯняк Х. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Яняк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 45 с.uk_UA
dc.description.abstractУ першому розділі узагальнено теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Зокрема, з’ясовано сутність маркетингу як філософії бізнесу, визначено компоненти управління маркетинговою діяльністю підприємства, його особливості та тенденції в сучасних умовах. Другий розділ присвячений аналізу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». Зокрема, охарактеризовано господарську діяльність товариства, проаналізовано методи та інструменти його маркетингової діяльності. На основі узагальнення теоретичних засад та аналізу практичної реалізації управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД», розроблені пропозиції щодо його удосконалення. The first section summarizes the theoretical foundations of marketing management. In particular, the essence of marketing as a business philosophy is clarified, the components of marketing management of the enterprise, its features and trends in modern conditions are identified. The second section is devoted to the analysis of marketing management of LLC «LINCON-LTD». In particular, the economic activity of the company is characterized, the methods and tools of its marketing activity are analyzed. Based on the generalization of theoretical principles and analysis of the practical implementation of marketing management of LLC «LINCON-LTD», developed proposals for its improvement.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing-mixuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmanagement of marketing activityuk_UA
dc.subjectcommodity policyuk_UA
dc.subjectprice policyuk_UA
dc.subjectsales policyuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterprise: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.06 Яняк Х..pdf963,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.