Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Management of marketing activities of the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Яняк, Х.В.
Yaniak, Kh.V.
Keywords: маркетинг
маркетинг-мікс
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
товарна політика
цінова політика
збутова політика
комунікаційна політика
marketing
marketing-mix
marketing activity
management of marketing activity
commodity policy
price policy
sales policy
communication policy
Issue Date: 2022
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі узагальнено теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Зокрема, з’ясовано сутність маркетингу як філософії бізнесу, визначено компоненти управління маркетинговою діяльністю підприємства, його особливості та тенденції в сучасних умовах. Другий розділ присвячений аналізу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». Зокрема, охарактеризовано господарську діяльність товариства, проаналізовано методи та інструменти його маркетингової діяльності. На основі узагальнення теоретичних засад та аналізу практичної реалізації управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД», розроблені пропозиції щодо його удосконалення. The first section summarizes the theoretical foundations of marketing management. In particular, the essence of marketing as a business philosophy is clarified, the components of marketing management of the enterprise, its features and trends in modern conditions are identified. The second section is devoted to the analysis of marketing management of LLC «LINCON-LTD». In particular, the economic activity of the company is characterized, the methods and tools of its marketing activity are analyzed. Based on the generalization of theoretical principles and analysis of the practical implementation of marketing management of LLC «LINCON-LTD», developed proposals for its improvement.
Description: Яняк Х. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Яняк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 45 с.
URI: http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.06 Яняк Х..pdf963,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.