Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Яняк, Х.В.
Yaniak, Kh.V.
Ключові слова: маркетинг
маркетинг-мікс
маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
товарна політика
цінова політика
збутова політика
комунікаційна політика
marketing
marketing-mix
marketing activity
management of marketing activity
commodity policy
price policy
sales policy
communication policy
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі узагальнено теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Зокрема, з’ясовано сутність маркетингу як філософії бізнесу, визначено компоненти управління маркетинговою діяльністю підприємства, його особливості та тенденції в сучасних умовах. Другий розділ присвячений аналізу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД». Зокрема, охарактеризовано господарську діяльність товариства, проаналізовано методи та інструменти його маркетингової діяльності. На основі узагальнення теоретичних засад та аналізу практичної реалізації управління маркетинговою діяльністю ТОВ «ЛІНКОН-ЛТД», розроблені пропозиції щодо його удосконалення. The first section summarizes the theoretical foundations of marketing management. In particular, the essence of marketing as a business philosophy is clarified, the components of marketing management of the enterprise, its features and trends in modern conditions are identified. The second section is devoted to the analysis of marketing management of LLC «LINCON-LTD». In particular, the economic activity of the company is characterized, the methods and tools of its marketing activity are analyzed. Based on the generalization of theoretical principles and analysis of the practical implementation of marketing management of LLC «LINCON-LTD», developed proposals for its improvement.
Опис: Яняк Х. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу денної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Христина Яняк. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2022. - 45 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4656
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.06 Яняк Х..pdf963,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.