Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Назва: Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога
Інші назви: An innovative ontogenetic approach to understanding the development of the self-concept of a practical psychologist
Автори: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Ключові слова: Я-­концепція
професійна Я-­концепція
пренатальна самість
постнатальна самість
ідентичність
онтогенез
self­-concept
professional self­-concept
prenatal self
postnatal self
identity
ontogenesis
Дата публікації: 2016
Видавництво: Наукові записки Національного університету «Острозька академія»
Серія/номер: Психологія;3
Короткий огляд (реферат): Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-­концепції, запропоновано авторську модель формування Я­-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. This article discus various approaches to the formation of self-concept and proposes the author’s model of self-­concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space.
Опис: Католик Г. В. Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 94-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nznuoapp_2016_3_10.pdf273,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.