Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Title: Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога
Other Titles: An innovative ontogenetic approach to understanding the development of the self-concept of a practical psychologist
Authors: Католик, Г.В.
Katolyk, H.V.
Keywords: Я-­концепція
професійна Я-­концепція
пренатальна самість
постнатальна самість
ідентичність
онтогенез
self­-concept
professional self­-concept
prenatal self
postnatal self
identity
ontogenesis
Issue Date: 2016
Publisher: Наукові записки Національного університету «Острозька академія»
Series/Report no.: Психологія;3
Abstract: Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-­концепції, запропоновано авторську модель формування Я­-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. This article discus various approaches to the formation of self-concept and proposes the author’s model of self-­concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space.
Description: Католик Г. В. Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 94-107.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nznuoapp_2016_3_10.pdf273,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.