Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Title: | Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога |
Other Titles: | An innovative ontogenetic approach to understanding the development of the self-concept of a practical psychologist |
Authors: | Католик, Г.В. Katolyk, H.V. |
Keywords: | Я-концепція професійна Я-концепція пренатальна самість постнатальна самість ідентичність онтогенез self-concept professional self-concept prenatal self postnatal self identity ontogenesis |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Наукові записки Національного університету «Острозька академія» |
Series/Report no.: | Психологія;3 |
Abstract: | Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-концепції, запропоновано авторську модель формування Я-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. This article discus various approaches to the formation of self-concept and proposes the author’s model of self-concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space. |
Description: | Католик Г. В. Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 94-107. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nznuoapp_2016_3_10.pdf | 273,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.