Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377
Назва: | Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога |
Інші назви: | An innovative ontogenetic approach to understanding the development of the self-concept of a practical psychologist |
Автори: | Католик, Г.В. Katolyk, H.V. |
Ключові слова: | Я-концепція професійна Я-концепція пренатальна самість постнатальна самість ідентичність онтогенез self-concept professional self-concept prenatal self postnatal self identity ontogenesis |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Наукові записки Національного університету «Острозька академія» |
Серія/номер: | Психологія;3 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто різноманітні підходи до формування Я-концепції, запропоновано авторську модель формування Я-концепції дитячого психотерапевта в контексті онтогенетичного підходу та освітнього професійного простору. This article discus various approaches to the formation of self-concept and proposes the author’s model of self-concept of children’s therapist in the context of ontogenetic approach and professional educational space. |
Опис: | Католик Г. В. Інноваційний онтогенетичний підхід до розуміння розвитку Я-концепції практичного психолога / Г. В. Католик // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». - Серія: Психологія. - 2016. - Вип. 3. - С. 94-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6377 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nznuoapp_2016_3_10.pdf | 273,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.