Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7770
Title: Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: Management of the marketing product policy of the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Мартиненко, О.І.
Martynenko, O.I.
Keywords: маркетинг
маркетингова товарна політика
асортимент
номенклатура
marketing
marketing product policy
assortment
nomenclature
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «МАЗОРІНІ». In the first section of the qualification work, the theoretical principles of management of the company's marketing product policy were investigated. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing product policy of MAZORINI LLC.
Description: Мартиненко О. Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Ольга Мартиненко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 51 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7770
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martunenko.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.