Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7770
Назва: Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: Management of the marketing product policy of the enterprise: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Мартиненко, О.І.
Martynenko, O.I.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова товарна політика
асортимент
номенклатура
marketing
marketing product policy
assortment
nomenclature
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «МАЗОРІНІ». In the first section of the qualification work, the theoretical principles of management of the company's marketing product policy were investigated. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing product policy of MAZORINI LLC.
Опис: Мартиненко О. Управління маркетинговою товарною політикою підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Ольга Мартиненко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 51 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7770
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martunenko.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.