Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7777
Title: Комплекс маркетингу в управлінні підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Other Titles: The marketing complex in enterprise management: Qualification work for the degree of bachelor
Authors: Оленич, Н.Б.
Olenych, N.B.
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
цінова політика
збутова політика
комунікаційна політика
marketing
marketing complex
product policy
price policy
sales policy
communication policy
Issue Date: 2024
Publisher: ЛьвДУВС
Abstract: У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади використання комплексу маркетингу в управлінні підприємством, зокрема. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингу в управлінні ТОВ «МАЗОРІНІ». In the first section of the qualification work, the theoretical principles of using the marketing complex in enterprise management, in particular, were investigated. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing complex in the management of MAZORINI LLC.
Description: Оленич Н. Комплекс маркетингу в управлінні підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Наталія Оленич. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 50 с.
URI: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7777
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olenuch.pdf1,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.