Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7777
Назва: Комплекс маркетингу в управлінні підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 073 «Менеджмент»
Інші назви: The marketing complex in enterprise management: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Оленич, Н.Б.
Olenych, N.B.
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
цінова політика
збутова політика
комунікаційна політика
marketing
marketing complex
product policy
price policy
sales policy
communication policy
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): У першому розділі кваліфікаційної роботи досліджено теоретичні засади використання комплексу маркетингу в управлінні підприємством, зокрема. Другий розділ містить аналіз та рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингу в управлінні ТОВ «МАЗОРІНІ». In the first section of the qualification work, the theoretical principles of using the marketing complex in enterprise management, in particular, were investigated. The second section contains analysis and recommendations for improving the marketing complex in the management of MAZORINI LLC.
Опис: Оленич Н. Комплекс маркетингу в управлінні підприємством: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 4 курсу заочної форми навчання за спеціальністю 073 «Менеджмент» / Наталія Оленич. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 50 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7777
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olenuch.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.