Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8614
Title: | Вплив музики на психічних розвиток проблемних дітей дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Other Titles: | The influence of music on the mental development of problematic preschool children: Qualification work for the master's degree |
Authors: | Шпак-Рильніков, М.М. Shpak-Rylnikov, M.М. |
Keywords: | діти дошкільного віку музикотерапія нормативний розвиток відхилення затримка психічного розвитку музичний вплив preschool children music therapy normative development deviation mental retardation musical influence |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ЛьвДУВС |
Abstract: | Кваліфікаційна робота присвячена проблемs інтегрованого підходу до вивчення та корекції психічного розвитку дітей з різними варіантами розвитку на ранніх етапах онтогенезу через спеціально організований музичний вплив. Доведено, що інтегрований психічний розвиток дитини як цілісна система охоплює найбільш важливі сфери психіки дітей (психомоторну, інтелектуальну, емоційну, соціально-особистісну) і є комплексним показником їхнього психічного розвитку. Дослідження підтвердило важливість «музично розвиваючого середовища» (як частини освітнього простору), яке функціонує як простір для життєдіяльності дитини. Це середовище забезпечує цілісний розвиток особистості дитини на основі гуманістичних цінностей, допомагає формувати особистісні сенси, пізнавати навколишній світ і перетворювати себе в атмосфері довіри до суб'єктів освітнього процесу через музичне мистецтво. Узагальнені результати дослідження з розвитку основних сфер психіки дітей із ЗПР в спеціально створених психолого-педагогічних умовах показують ефективність розробленої нами системи. В усіх експериментальних групах спостерігались значні та позитивно значущі зміни в порівнянні з контрольними групами. The qualification work is devoted to the problems of an integrated approach to the study and correction of the mental development of children with various developmental variants at the early stages of ontogenesis through a specially organized musical influence. It has been proven that the integrated mental development of a child as a whole system covers the most important areas of children's psyche (psychomotor, intellectual, emotional, social-personal) and is a comprehensive indicator of their mental development. The study confirmed the importance of the "musically developing environment" (as part of the educational space), which functions as a space for the child's life. This environment ensures the holistic development of the child's personality based on humanistic values, helps to form personal meanings, to learn about the surrounding world and to transform oneself in an atmosphere of trust in the subjects of the educational process through musical art. The generalized results of the study on the development of the main areas of the psyche of children with special needs in specially created psychological and pedagogical conditions show the effectiveness of the system developed by us. Significant and positively significant changes were observed in all experimental groups compared to the control groups. |
Description: | Шпак-Рильніков М. Вплив музики на психічних розвиток проблемних дітей дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Максим Шпак-Рильніков. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 62 с. |
URI: | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8614 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи (магістр) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Шпак_Рильніков_кваліфікаційна_робота_2024_4.pdf | 564,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.