Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8614
Назва: Вплив музики на психічних розвиток проблемних дітей дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: The influence of music on the mental development of problematic preschool children: Qualification work for the master's degree
Автори: Шпак-Рильніков, М.М.
Shpak-Rylnikov, M.М.
Ключові слова: діти дошкільного віку
музикотерапія
нормативний розвиток
відхилення
затримка психічного розвитку
музичний вплив
preschool children
music therapy
normative development
deviation
mental retardation
musical influence
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена проблемs інтегрованого підходу до вивчення та корекції психічного розвитку дітей з різними варіантами розвитку на ранніх етапах онтогенезу через спеціально організований музичний вплив. Доведено, що інтегрований психічний розвиток дитини як цілісна система охоплює найбільш важливі сфери психіки дітей (психомоторну, інтелектуальну, емоційну, соціально-особистісну) і є комплексним показником їхнього психічного розвитку. Дослідження підтвердило важливість «музично розвиваючого середовища» (як частини освітнього простору), яке функціонує як простір для життєдіяльності дитини. Це середовище забезпечує цілісний розвиток особистості дитини на основі гуманістичних цінностей, допомагає формувати особистісні сенси, пізнавати навколишній світ і перетворювати себе в атмосфері довіри до суб'єктів освітнього процесу через музичне мистецтво. Узагальнені результати дослідження з розвитку основних сфер психіки дітей із ЗПР в спеціально створених психолого-педагогічних умовах показують ефективність розробленої нами системи. В усіх експериментальних групах спостерігались значні та позитивно значущі зміни в порівнянні з контрольними групами. The qualification work is devoted to the problems of an integrated approach to the study and correction of the mental development of children with various developmental variants at the early stages of ontogenesis through a specially organized musical influence. It has been proven that the integrated mental development of a child as a whole system covers the most important areas of children's psyche (psychomotor, intellectual, emotional, social-personal) and is a comprehensive indicator of their mental development. The study confirmed the importance of the "musically developing environment" (as part of the educational space), which functions as a space for the child's life. This environment ensures the holistic development of the child's personality based on humanistic values, helps to form personal meanings, to learn about the surrounding world and to transform oneself in an atmosphere of trust in the subjects of the educational process through musical art. The generalized results of the study on the development of the main areas of the psyche of children with special needs in specially created psychological and pedagogical conditions show the effectiveness of the system developed by us. Significant and positively significant changes were observed in all experimental groups compared to the control groups.
Опис: Шпак-Рильніков М. Вплив музики на психічних розвиток проблемних дітей дошкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» / Максим Шпак-Рильніков. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України, 2024. - 62 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8614
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шпак_Рильніков_кваліфікаційна_робота_2024_4.pdf564,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.