Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1469
Назва: Застосування операційного бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством
Інші назви: Application of operational benchmarking as a tool for activating enterprise management
Автори: Лихолат, С.М.
Lykholat, S.M.
Ключові слова: бенчмаркінг
операційний бенчмаркінг
конкуренти
конкурентоспроможність
управління витратами
програми
benchmarking
operational benchmarking
competition
competitiveness
cost management
program
Дата публікації: 2010
Видавництво: ЛьвДУВС
Серія/номер: Економічна;2
Короткий огляд (реферат): Досліджено операційний бенчмаркінг у напрямі його впливу на конкурентоспроможність собівартості та конкурентної диференціації продукту (послуги). Розглянуто групи складових, за якими здійснюється порівняння. Запропоновано етапи бенчмаркінгового аналізу. Operational benchmarking study in the direction of its impact on cost competitiveness and competitive differentiation of the product (service). A group of components on which the comparison. The stages of Benchmarking Analysis.
Опис: Лихолат С.М. Застосування операційного бенчмаркінгу як інструмента активізації управління підприємством / С.М. Лихолат // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія економічна. - 2010. - Випуск 2. - С. 211-219.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/1469
ISSN: 2311-844X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Е2-2010lsmaup.pdf162,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.