Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4946
Назва: Individual rate of motor activity as a criterion for assessment of students’ physical health (Web of Science)
Інші назви: Індивідуальна норма рухової активності як критерій оцінки фізичного здоров’я студентів (Web of Science)
Indywidualny wskaźnik aktywności ruchowej jako kryterium oceny zdrowia fizycznego studentów (Web of Science)
Автори: Liakhova, N.
Peng, C.
Котов, С.М.
Kotov, S.M.
Afanasiev, F.V.
Sirenko, V.H.
Vasylchuk, H.V.
Samolenko, T.V.
ORCID ID: 0000-0003-0503-9935
ORCID ID: 0000-0003-1301-8288
ORCID ID: 0000-0001-9933-4323
ORCID ID: 0000-0003-3291-3202
ORCID ID: 0000-0002-5612-9079
ORCID ID: 0000-0002-5817-2820
ORCID ID: 0000-0003-4102-6322
Ключові слова: індивідуальна норма
рухова активність
студенти
фізичний стан
здоров’я
individual rate
motor activity
students
physical well-being
health
stawka indywidualna
aktywność ruchowa
studenci
samopoczucie fzyczne
zdrowie
Дата публікації: 2022
Видавництво: Acta Balneologica
Серія/номер: ;3
Короткий огляд (реферат): Мета - розробити методику визначення індивідуальної норми рухової активності студентів у процесі фізичного виховання на основі показників їх фізичного стану. Матеріал і методи: Дослідження проводилось у 2019-2022 рр. у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна). У дослідженні взяли участь 82 студенти 1 курсу віком від 17 до 19 років (38 – студенти, 44 – студентки). Методи дослідження: аналіз і узагальнення літератури, концептуально-порівняльний та структурно-системний аналіз, моделювання, антропометрія та фізіометрія, педагогічне тестування, експеримент, методи математичної статистики. Результати: Виявлено низький існуючий рівень фізичного розвитку та фізичної підготовленості студентів, як чоловіків, так і жінок, що пов’язано з їх низькою руховою активністю та пасивним способом життя. Встановлено взаємозв’язок між показниками фізичного стану студентів та їх руховою активністю, найтісніший зв'язок рухової активності виявлено з показниками індексу Руф’є. Розроблено регресійні рівняння, які становлять зміст методики визначення індивідуальної норми рухової активності студентів у процесі фізичного виховання. Висновки: Отримані результати свідчать про необхідність широкого впровадження методики визначення індивідуальної норми рухової активності студентів на основі показників їх фізичного стану у процес фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. Це дозволить студентам отримувати інформацію про належний рівень фізичного стану відповідно до їх показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості та щоденної рухової активності. Aim: To develop a methodology for determining the individual rate of motor activity of students in the process of physical education on the basis of indicators of their physical well-being. materials and methods: The research involved 82 frst year students aged from 17 to 19 (38 – male students, 44 – female students). Research methods: analysis and generalization of literature, modelling, anthropometry and physiometry, pedagogical testing, experiment, methods of mathematical statistics. Results: Low existing level of physical development and physical ftness of students both male and female was revealed due to their low motor activity and passive lifestyle. The relationship between the indicators of students’ physical well-being and their motor activity were established, the closest connection of motor activity was revealed with the indicators of the Rufer index. Regression equations were developed, which are the content of the methodology for determining the individual rate of motor activity of students in the process of their physical education. Conclusions: The obtained results testify to the need for wide introduction of the methodology for determining the individual rate of motor activity of students on the basis of indicators of their physical well-being in the process of physical education. This will allow students to receive information about the appropriate level of physical well-being in accordance with their indicators of physical development, physical ftness and daily motor activity.
Опис: Liakhova N. Individual rate of motor activity as a criterion for assessment of students’ physical health / Nataliia Liakhova, Cheng Peng, Sergii M. Kotov, Andrii V. Afanasiev, Vladyslav H. Sirenko, Hryhorii V. Vasylchuk, Tetiana V. Samolenko // Acta Balneologica. - 2022. - T. LXIV. - № 3 (169). - С. 252-257.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/4946
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації індексовані в наукометричних базах Web of Science та Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Котов ABal_2022_3 (1).pdf850,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.