Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5037
Назва: Інноваційні форми та методи навчання української мови за професійним спрямуванням
Інші назви: Innovative forms and methods of learning the ukrainian language for professional purposes
Автори: Клак, О.С.
Klak, O.S.
Ключові слова: українська мова за професійним спрямуванням
інноваційні форми навчання
інтерактивні методи навчання
мовнокомунікативна компетенція
дистанційне навчання
змішане навчання
ukrainian language for professional purposes
innovative forms of learning
interactive learning methods
linguistic and communicative competence
distance learning
blended learning
Дата публікації: 2022
Видавництво: Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інноваційні форми та методи викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» в умовах як традиційної організації освітнього процесу, так і в умовах дистанційного та змішаного навчання. Зокрема акцентовано увагу на таких формах інтерактивної роботи, як тренінги, воркшопи, вебінари, тьюторські заняття, панельні дискусії, з’ясовано специфіку кожної з них та роль у формуванні мовнокомунікативної професійної компетенції здобувачів вищої освіти. У роботі проаналізовано й деякі новітні методи (прийоми), які використовують під час проведення занять з української мови за професійним спрямуванням: рольові та ділові ігри, мозковий штурм, кейс-метод, скафолдинг, фішбоун, метод кластерів та ментальних карт тощо. Визначено, що такі форми й методи роботи, які ґрунтуються на партнерських відносинах між викладачем і студентами, допомагають формувати у здобувачів вищої освіти фахові уміння й навички, розвивати їхній творчий потенціал, інтелектуальні здібності, активізують самостійну роботу, дають змогу поєднати теоретичні знання й практичні навички поведінки в майбутній професійній діяльності, удосконалювати мовнокомунікативну компетенцію. The article examines innovative forms and methods of teaching the discipline "Ukrainian language for professional purposes" in the conditions of both the traditional educational process organization and the distance or mixed learning. In particular, attention is focused on such forms of interactive work as trainings, workshops, webinars, tutoring classes, panel discussions, the specifics of each of them and their role in the formation of linguistic and communicative professional competence of students are clarified. The work also analyzes some of the latest methods (techniques) used during Ukrainian language classes for professional purposes: role-playing and business games, brainstorming, case method, scaffolding, fishbone, method of clusters and mental maps, etc. It was determined that such forms and methods of work, which are based on partnership relations between the teacher and students, help to form professional skills and abilities in higher education students, develop their creative potential, intellectual abilities, activate independent work, make it possible to combine theoretical knowledge and practical skills behavior in future professional activities, improve their linguistic and communicative competence.
Опис: Клак О. Інноваційні форми та методи навчання української мови за професійним спрямуванням / Оксана Клак // Актуальні проблеми навчання іноземних мов для спеціальних цілей: збірник наукових статей. - 2022. - С. 81-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5037
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК 2022 (10).pdf712,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.