Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5163
Назва: Прийняття управлінських рішень на основі цінових мультиплікаторів та фінансово-економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки
Інші назви: Making management decisions based on price multipliers and financial and economic analysis in the context of ensuring food security
Автори: Живко, З.Б.
Zhyvko, Z.B.
Батюк, Б.Б.
Batiuk, B.B.
Мохонько, Г.А.
Mokhonko, H.A.
Дяченко, Т.О.
Diachenko, T.O.
Ключові слова: прийняття управлінських рішень
інновації
цінові мультиплікатори
фінансово-економічний аналіз
розвиток
продовольча безпека
management decision-making
price multipliers
financial and economic analysis
development
food security
Дата публікації: 2022
Видавництво: Формування ринкових відносин в Україні
Серія/номер: ;6
Короткий огляд (реферат): Àêтуàльíість тåìи äîсліäжåííя. Актуалізація питання прийняття управлінських рішень на основі цінових мультиплікаторів та фінансово–економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки обумовлюється зміною сигнаторики імпульсів зовнішнього та внутрішнього середовища в сучасних умовах. Пîстàíîâêà пðîблåìи. Важливим інструментом визначення ринкової вартості власного капіталу інноваційно орієнтованого підприємства порівняльним підходом є цінові мультиплікатори. Ціновий мультиплікатор відбиває співвідношення між ринковою ціною інноваційно орієнтованого підприємства і яким–небудь його показником, що характеризує результати виробничої та фінансової діяльності. У якості таких показників можна використати не лише прибуток, але й грошовий потік, дивідендні виплати, виручку від реалізації та інші, які в контексті забезпечення продовольчої безпеки обумовлює актуальність теми дослідження. Пîстàíîâêà ìåти і зàâäàíь äîсліäжåííя – дослідити прийняття управлінських рішень на основі цінових мультиплікаторів та фінансово–економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки. Мåтîä àбî ìåтîäîлîгія äîсліäжåííя. В статті використано наступні методи: економіко–математичний аналіз, графічний, монографічний, аналізу і синтезу, економіко–статистичний аналіз, систематизації. Пðåзåíтàція îсíîâíîгî ìàтåðіàлу (ðåзультàти äîсліäжåííя). Комплексно досліджено прийняття управлінських рішень на основі інтервальних та моментних цінових мультиплікаторів і фінансово–економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки. Зокрема, досліджені мультиплікатори першого виду: ціна/прибуток; ціна/грошовий потік; ціна/ дивідендні виплати; ціна/виручка від реалізації; другого типу: ціна/балансова вартість; ціна/ чиста вартість активів. Ãàлузь зàстîсуâàííя ðåзультàтіâ. Результати дослідження можуть бути використані у практичній діяльності суб’єктів підприємництва для вдосконалення прийняття управлінських рішень на основі цінових мультиплікаторів та фінансово–економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки. Âисíîâêи зà стàттåþ. Доведено, що в контексті забезпечення продовольчої безпеки практична сфера застосування цінових мультиплікаторів – оцінювання холдингових компаній та оцінка при терміновому продажі великого пакету акцій, що входить до портфелю об’єкту оцінки. При цьому в контексті забезпечення продовольчої безпеки за основу береться інформація офіційних звітів об’єкту оцінки та скоректована величина, отримана оцінювачем розрахунковим шляхом. Формування підсумкової величини вартості у контексті забезпечення продовольчої безпеки відбувається за трьома основними етапами: вибір величини мультиплікатора, який доцільно використати для об’єкту оцінки; узгодження попередніх результатів ринкової вартості, отриманих у результаті використання різних видів цінових мультиплікаторів; підсумкові корегування. Relevance of the research topic. The study of the issue of making managerial decisions based on price multipliers and financial and economic analysis in the context of ensuring food security is conditioned by the lack of a unified approach to the implementation of the algorithm of this process. Formulation of the problem. The main tool for determining the market value of the company’s equity using a comparative approach is price multipliers. The price multiplier reflects the ratio between the market price of the enterprise and any of its indicators characterizing the results of production and financial activities. As such indicators, it is possible to use not only profit, but also cash flow, dividend payments, revenue from sales and some others, which in the context of ensuring food security determines the relevance of the research topic. Setting the purpose and objectives of the study – to investigate management decision–making based on price multipliers and financial and economic analysis in the context of ensuring food security. Research method or methodology. The article uses the following methods: economic–statistical analysis, economic–mathematical analysis, graphic, monographic, analysis and synthesis, systematization. Presentation of the main material (research results). Management decision–making based on interval and instantaneous price multipliers and financial and economic analysis in the context of ensuring food security is systematically investigated. In particular, multipliers of the first type were investigated: price/profit; price/cash flow; price/dividend payments; price/revenue from sale; of the second type: price/book value; price/net worth of assets. Field of application of results. The results of the research can be used in the practical activities of enterprises, organizations, and institutions to improve management decision–making based on price multipliers and financial and economic analysis in the context of ensuring food security. Conclusions on the article. It has been proven that in the context of ensuring food security, the optimal scope of application of price multipliers is the evaluation of holding companies or the evaluation, if necessary, of the urgent sale of a large block of shares that is part of the portfolio of securities of the evaluated company. The process of forming the final value of the value in the context of ensuring food security consists of three main stages: selection of the value of the multiplier, which is expedient to use for the evaluated company; reconciliation of preliminary market value results obtained as a result of using different types of price multipliers; making final adjustments.
Опис: Живко З.Б. Прийняття управлінських рішень на основі цінових мультиплікаторів та фінансово-економічного аналізу в контексті забезпечення продовольчої безпеки / Живко З.Б., Батюк Б.Б., Мохонько Г.А., Дяченко Т.О. // Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. - 2022. - Вип. 6(253). - С. 101-109. - DOI: http://dndiime.org/wp-content/uploads/2022/10/6-2022.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/5163
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Живко 6-2022 -101-109.pdf852,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.