Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6381
Назва: | Особливості професійної Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями |
Інші назви: | Features of professional I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular diseases |
Автори: | Католик, Г.В. Katolyk, H.V. Компанович, М.С. Kompanovych, M.S. |
Ключові слова: | Я-концепція психолога підлітковий вік психосоматичні серцево-судинні захворювання психокорекційні техніки індивідуальна сімейна групова психокорекція I-concept of psychologist adolescence psychosomatic cardiovascular diseases psycho technique individual family group psychological correction |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ |
Серія/номер: | Психологічна;2 |
Короткий огляд (реферат): | Описано особливості Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями, розглянуто cпецифіку психосоматичних серцево-судинних захворювань у підлітковому віці, проаналізовано способи використання психокорекційних технік з огляду на вікові особливості підлітків. Зауважено на доцільність психологічної допомоги та чинники її ефективності. This article describes the features of I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular disease, the features of psychosomatic cardiovascular disease of teens analyze ways of using psychotechniques due to age characteristics of adolescents, attention is drawn to the advisability of psychological care and factors of its effectiveness. It was found that the use of correction to help adolescents with psychosomatic cardiovascular disease raises the question of ways of forming the most successful professional thinking, which may include: addressing multiple psychological interpretations of somatic diseases; management expertise in analysis and exposure based on scientific knowledge; singling out certain general principles, which guides the direction of thinking of a psychologist, both in practice and in academic research. Clarifications that the features of I-concept of psychologist in working with adolescents with psychosomatic cardiovascular diseases may include such personal and professional quality, specificity establishing contact with the client, a teenager, by monitoring the transfer, the ability to understanding psychologist and supportive attitude, stable personal structure and psycho-emotional state psychologist, ability to withstand frustration in interpersonal contact (with a sick teenager and his family) and differences in the dynamics of work. |
Опис: | Католик Г. В. Особливості професійної Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / Г. В. Католик, М. С. Компанович // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. - Серія: Психологічна. - 2016. - Вип. 2. - С. 178-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/6381 |
ISSN: | 2311-8458 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологічний_вісник_2_2016.pdf | 812,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.