Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7834
Назва: Поняття провідної діяльності, її характерні ознаки та розвиваюче значення: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: The concept of leading activity, its characteristic features and developmental significance: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Климець, К.А.
Klymets, K.A.
Ключові слова: провідна діяльність
розвиток особистості
молодший шкільний вік
психологічна культура
батьківсько-дитячі стосунки
готовність до навчання в школі
навчальна діяльність
leading activity
personality development
primary school age
psychological culture
parent-child relationship
readiness to study at school
educational activity
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню провідної діяльності особистості, зокрема у молодших школярів. Здійснено теоретичний аналіз поняття провідної діяльності особистості та її характеристик. Виокремлено особливості провідної діяльності молодшого школяра. Розглянуто соціальнопсихологічні чинники готовності до навчання як провідного виду діяльності у молодшому шкільному віці:психологічна культура, батьківсько-дитячі стосунки. З’ясовано, що під провідною діяльністю у психологічній науці розуміють таку діяльність, розвиток якої обумовлює найбільш важливі зміни у психічних процесах і психологічних особливостях дитини на певній віковій стадії розвитку, діяльність, всередині якої розвиваються психічні процеси, підготовляють перехід дитини до вищого ступеня її розвитку. Кожному віковому періоду притаманний певний тип провідної діяльності. Емпірично досліджено особливості соціально-психологічних чинників провідної діяльності молодших школярів. The qualification work is dedicated to the research of the leading activity of the individual, in particular, in younger schoolchildren. A theoretical analysis of the concept of leading personality activity and its characteristics was carried out. The peculiarities of the leading activity of a junior high school student are highlighted. The socio-psychological factors of readiness for learning as a leading type of activity in primary school age are considered: psychological culture, parent-child relationships. It was found that the leading activity in psychological science is understood as such activity, the development of which determines the most important changes in the mental processes and psychological characteristics of the child at a certain age stage of development, the activity within which mental processes develop, prepare the transition of the child to a higher stage of its development . Each age period is characterized by a certain type of leading activity. Empirically researched features of socio-psychological factors leading activities of younger schoolchildren.
Опис: Климець К. Поняття провідної діяльності, її характерні ознаки та розвиваюче значення: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Катерина Климець. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 56 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7834
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klimets Katerina.pdf763,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.