Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦилінська, В.М.-
dc.contributor.authorTsylinska, V.M.-
dc.date.accessioned2024-07-02T07:24:46Z-
dc.date.available2024-07-02T07:24:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858-
dc.descriptionЦилінська В. Особливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Валерія Цилінська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 60 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру. Проаналізовано наукові підходи до вивчення акцентуацій характеру та їх впливу на навчальну успішність. Емпірично досліджено вплив гіпертимного, дистимічного, циклотимного, педантичного, демонстративного, неврівноваженого та екзальтованого типів акцентуації на середній бал навчальних досягнень студентів. Результати дослідження показали, що кожен тип акцентуації характеру має свої особливості, але лише деякі впливають на навчальну успішність студентів. Надано практичні рекомендації щодо покращення навчальних методів для кожного типу акцентуації. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of academic performance of students with different character accents. The scientific approaches to the study of character accents and their impact on academic performance are analyzed. The influence of hyperthymic, dysthymic, cyclothymic, pedantic, demonstrative, unbalanced, and exalted accentuation types on the average grade point average of students' academic achievements is empirically investigated. The results of the study have shown that each type of personality accentuation has its own characteristics, but only some of them affect students' academic performance. Practical recommendations for improving teaching methods for each type of accentuation are given.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectакцентуація характеруuk_UA
dc.subjectнавчальна успішністьuk_UA
dc.subjectсередній балuk_UA
dc.subjectгіпотезаuk_UA
dc.subjectгіпертимний типuk_UA
dc.subjectдистимічний типuk_UA
dc.subjectциклотимний типuk_UA
dc.subjectпедантичний типuk_UA
dc.subjectдемонстративний типuk_UA
dc.subjectневрівноважений типuk_UA
dc.subjectекзальтований типuk_UA
dc.subjectcharacter accentuationuk_UA
dc.subjectacademic performanceuk_UA
dc.subjectgrade point averageuk_UA
dc.subjecthypothesisuk_UA
dc.subjecthyperthymic typeuk_UA
dc.subjectdysthymic typeuk_UA
dc.subjectcyclothymic typeuk_UA
dc.subjectpedantic typeuk_UA
dc.subjectdemonstrative typeuk_UA
dc.subjectunbalanced typeuk_UA
dc.subjectexalted typeuk_UA
dc.titleОсобливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativeeatures of academic performance of students with different character accents: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsilinska Valeria.pdf538,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.