Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858
Назва: Особливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»
Інші назви: eatures of academic performance of students with different character accents: Qualification work for the degree of bachelor
Автори: Цилінська, В.М.
Tsylinska, V.M.
Ключові слова: акцентуація характеру
навчальна успішність
середній бал
гіпотеза
гіпертимний тип
дистимічний тип
циклотимний тип
педантичний тип
демонстративний тип
неврівноважений тип
екзальтований тип
character accentuation
academic performance
grade point average
hypothesis
hyperthymic type
dysthymic type
cyclothymic type
pedantic type
demonstrative type
unbalanced type
exalted type
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЛьвДУВС
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру. Проаналізовано наукові підходи до вивчення акцентуацій характеру та їх впливу на навчальну успішність. Емпірично досліджено вплив гіпертимного, дистимічного, циклотимного, педантичного, демонстративного, неврівноваженого та екзальтованого типів акцентуації на середній бал навчальних досягнень студентів. Результати дослідження показали, що кожен тип акцентуації характеру має свої особливості, але лише деякі впливають на навчальну успішність студентів. Надано практичні рекомендації щодо покращення навчальних методів для кожного типу акцентуації. The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of academic performance of students with different character accents. The scientific approaches to the study of character accents and their impact on academic performance are analyzed. The influence of hyperthymic, dysthymic, cyclothymic, pedantic, demonstrative, unbalanced, and exalted accentuation types on the average grade point average of students' academic achievements is empirically investigated. The results of the study have shown that each type of personality accentuation has its own characteristics, but only some of them affect students' academic performance. Practical recommendations for improving teaching methods for each type of accentuation are given.
Опис: Цилінська В. Особливості навчальної успішності студентів з різними акцентуаціями характеру: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» здобувача вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» / Валерія Цилінська. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. - 60 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/7858
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsilinska Valeria.pdf538,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.