Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦіп, Д.М.-
dc.contributor.authorTsip, D.M.-
dc.date.accessioned2025-07-02T08:04:15Z-
dc.date.available2025-07-02T08:04:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8934-
dc.descriptionЦіп Д. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Даниїла Ціп. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 51 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний та емпіричний аналіз мотиваційної сфери підлітків як важливої детермінанти розвитку особистості в період активної соціалізації. У першому розділі досліджено наукові підходи до вивчення мотиваційної сфери особистості у вітчизняній та зарубіжній психології, розкрито зміст, структуру, механізми та чинники, що впливають на її формування та динаміку, охарактеризовано специфіку проявів мотивації у підлітковому віці. У другому розділі представлено емпіричне дослідження мотиваційної сфери учнів підліткового віку, визначено рівні сформованості навчальної мотивації, охарактеризовано домінуючі типи мотивів (внутрішні, зовнішні, соціальні, прагматичні, престижні), а також виявлено взаємозв’язки між складовими мотиваційної сфери. Отримані результати дозволяють краще зрозуміти вікову динаміку розвитку мотивації у підлітків та обґрунтувати умови для її позитивного формування в освітньому середовищі. This qualification paper presents a theoretical and empirical analysis of the motivational sphere of adolescents as a crucial determinant of personality development during the stage of active socialization. The first chapter examines scientific approaches to the study of personality motivation in Ukrainian and foreign psychology, clarifies the content, structure, mechanisms, and factors influencing its formation and development, and highlights specific features of motivation during adolescence. The second chapter presents an empirical study of adolescent students’ motivation, identifies the levels of academic motivation, outlines the dominant types of motives (intrinsic, extrinsic, social, pragmatic, and prestige-related), and reveals correlations between the components of the motivational sphere. The results obtained provide a better understanding of age-related dynamics in adolescent motivation and substantiate effective conditions for its positive development in the educational environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЛьвДУВСuk_UA
dc.subjectмотиваційна сфераuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk_UA
dc.subjectвнутрішні та зовнішні мотивиuk_UA
dc.subjectмотиваційна структураuk_UA
dc.subjectпсихологічні чинникиuk_UA
dc.subjectmotivational sphereuk_UA
dc.subjectadolescenceuk_UA
dc.subjectacademic motivationuk_UA
dc.subjectintrinsic and extrinsic motivesuk_UA
dc.subjectmotivational structureuk_UA
dc.subjectpsychological factorsuk_UA
dc.titleПсихологічні чинники розвитку мотиваційної сфери у підлітків: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія»uk_UA
dc.title.alternativePsychological factors of the development of the motivational sphere in adolescents: Qualification work for the degree of bacheloruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ціп кваліфікаційна.pdf676,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.