Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8953
Назва: | Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації здобувачів вищої освіти до умов у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» |
Інші назви: | Intrapersonal conflicts in the process of social adaptation of higher education students to conditions in higher education institutions: Qualification work for the degree of bachelor |
Автори: | Губернат, В.М. Hubernat, V.M. |
Ключові слова: | внутрішньоособистісні конфлікти адаптація здобувачі вищої освіти соціальна адаптація стресові відчуття intrapersonal conflicts adaptation higher education students social adaptation stressful feelings |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ЛьвДУВС |
Короткий огляд (реферат): | В кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему поняття та види соціальної адаптації у контексті теоретичних джерел і сучасних досліджень, охарактеризовано особливості соціальної адаптації здобувачів вищої освіти та висвітлено вплив внутрішньоособистісних конфліктів на процес адаптації студентів до освітнього середовища, визначивши їх види, основні причини та наслідки. Емпірично досліджено внутрішньоособистісні конфлікти, які впливають на соціальну адаптацію студентів до умов навчання у закладах вищої освіти. Високий рівень стресу, підвищена тривожність, емоційна нестабільність та труднощі у встановленні міжособистісних контактів свідчать про наявність внутрішніх суперечностей, які можуть ускладнювати інтеграцію студентів у навчальне середовище. The qualification work analyzes the problem of the concept and types of social adaptation in the context of theoretical sources and modern research, characterizes the features of social adaptation of higher education students and highlights the impact of intrapersonal conflicts on the process of students' adaptation to the educational environment, identifying their types, main causes and consequences. Intrapersonal conflicts that affect the social adaptation of students to the conditions of study in higher education institutions are empirically studied. High levels of stress, increased anxiety, emotional instability and difficulties in establishing interpersonal contacts indicate the presence of internal contradictions that can complicate the integration of students into the educational environment. |
Опис: | Губернат В. Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації здобувачів вищої освіти до умов у закладах вищої освіти: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» денної форми здобуття освіти за спеціальністю 053 «Психологія» / Олена Яценко. - Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. - 58 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.lvduvs.edu.ua/handle/1234567890/8953 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи (бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губернат.odt | 98,2 kB | OpenDocument Text | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.