Попередній перегляд | Дата випуску | Назва | Автор(и) |
| 2019 | Аксіологічний зміст емоційного інтелекту як запорука конгруентного життєздійснення особистості | Карпенко, Є.В.; Karpenko, Ye.V. |
| 2022 | Вплив гендерної ідентичності студентів на поведінку в конфлікті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | Льода, В.С.; Loda, V.S. |
![2018-2-04.pdf.jpg](/retrieve/c36a30c6-d3d6-4c6a-a564-073367c6b874/2018-2-04.pdf.jpg) | 2018 | Вплив стресу на емоційні переживання студентської молоді | Багрій, В.В.; Bahrii, V.V. |
| 2022 | Динаміка становлення професійної ідентичності студентів-психологів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | Колісник, Р.Я.; Kolisnyk, R.Ya. |
| 2015 | Дослідження детермінант селфі у студентської молоді | Калька, Н.М.; Kalka, N.M.; Орищин, Л.С.; Oryshchyn, L.S. |
![15ayasimp.pdf.jpg](/retrieve/7e3215a5-b9c6-4bb8-8402-fa299bf989f8/15ayasimp.pdf.jpg) | 2015 | Емпіричне вивчення взаємозв'язку психологічних механізмів захисту та професійної ідентичності майбутнього правоохоронця | Андрушко, Я.С.; Andrushko, Ya.S. |
| 2022 | Етнічна ідентичність особистості в контексті соціально-психологічних досліджень | Карпенко, Є.В.; Karpenko, Ye.V. |
| 2016 | Значення емоційної компетентності особистості у дискурсі життєтворення | Карпенко, Є.В.; Karpenko, Ye.V. |
| 2018 | Континуально-ієрархічна структура професійної та особистісної складових концепції Я дитячого практичного психолога | Католик, Г.В.; Katolyk, H.V.; ORCID ID: 0000-0002-2169-0018 |
![1-2010knmism.pdf.jpg](/retrieve/38dfd8c2-92e2-44ce-84fc-7ef10f6ffd11/1-2010knmism.pdf.jpg) | 2010 | Моделі професійної та сімейної ідентичності студентської молоді | Калька, Н.М.; Kalka, N.M. |
| 2023 | Мотивація до удосконалення навичок володіння державною мовою | Медвідь, Н.В.; Medvid, N.V.; Качмарик, О.; Kachmaryk, O. |
| 2016 | Онтогенетичний підхід у контексті сучасного розуміння динаміки формування Я-концепції практичного психолога | Католик, Г.В.; Katolyk, H.V. |
| 2022 | Особливості самоідентифікації особистості засобами моди: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | Гринишин, Ю.І.; Hrynyshyn, Yu.I. |
| 2022 | Особливості соціально-психологічної адаптації у андрогінних осіб: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія» | Возьна, Ю.І.; Vozna, Yu.I. |
![2017-1-3.pdf.jpg](/retrieve/2866fa55-73e0-4854-9951-067e8daf1d28/2017-1-3.pdf.jpg) | 2017 | Особливості соціальної ідентифікації молоді в сучасних умовах суспільства | Борисенко, О.М.; Borysenko, O.M. |
![balitska.pdf.jpg](/retrieve/e8cec72f-e910-41f5-a0cb-b0bae1325cb1/balitska.pdf.jpg) | 2014 | Правовідносини у сфері захисту честі, гідності та ділової репутації як об’єкт філософсько-правового дослідження: автореферат | Баліцька, О.Ю.; Balitska, O.Yu. |
| 2013 | Психологічна характеристика Я-концепції андрогінних особистостей | Калька, Н.М.; Kalka, N.M. |
| 2022 | Психологічні особливості «Я-концепції» андрогінної особистості: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» | Дідик, Х.І.; Didyk, Kh.I. |
![1-2013ayasppo.pdf.jpg](/retrieve/a016924b-fcab-42ba-b61c-7dcb0fa38f8d/1-2013ayasppo.pdf.jpg) | 2013 | Психологічні особливості формування професійної ідентичності у процесі професіоналізації особистості | Андрушко, Я.С.; Andrushko, Ya.S. |
![15uogdsm.pdf.jpg](/retrieve/01c312d6-1a33-4515-abf2-ce12fbc8c87f/15uogdsm.pdf.jpg) | 2015 | Роль соціальної ідентичності у професійній діяльності до професійної діяльності студентської молоді | Угрин, О.Г.; Uhryn, O.H. |