Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 391-400 зі 410.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2011Статева деморалізація: ключові поняття і проявиШиделко, А.В.; Shydelko, A.V.
2016Модель психологічного супроводу становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблемаЛялюк, Г.М.; Lialiuk, H.M.
2015Формування професійно-педагогічної ідентичності майбутніх педагогівЛялюк, Г.М.; Lialiuk, H.M.
2012Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчанняКовальчук, З.Я.; Kovalchuk, Z.Ya.
2012Дистанційна система навчання в освітніх закладах різного типу як складова оптимізації педагогічної взаємодіїКовальчук, З.Я.; Kovalchuk, Z.Ya.
2015Дослідження детермінант селфі у студентської молодіКалька, Н.М.; Kalka, N.M.; Орищин, Л.С.; Oryshchyn, L.S.
2016Інноваційні підходи до формування професійної я-концепції психолога-практика в умовах безперервної професійної освіти (за напрямком психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія)Католик, Г.В.; Katolyk, H.V.
2016Особливості професійної Я-концепції психолога у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннямиКатолик, Г.В.; Katolyk, H.V.; Компанович, М.С.; Kompanovych, M.S.
2015Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освітиКатолик, Г.В.; Katolyk, H.V.; Миколайчук, М.І.; Mykolaichuk, M.I.
2016Я-концепція практичного психолога: онтогенетичний підхід у контексті дитячо-юнацької психотерапіїКатолик, Г.В.; Katolyk, H.V.